.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...
جان مادرتان مرا شهردار کنید!!

عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد و با مراجعه به اعضای شورا مصرا خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...
  وی که خواست نامش فاش نشود ، افزود: وی در هفته های اخیر زندگی راحت را از ما گرفته و شب و نیمه شب با ما تماس می گیرد و یا به منازل ما مراجعه و خواستار رای دادن به وی است.
  وی ادامه داد: این مهندس جوان که اتفاقا هیچ سابقه مدیریتی ندارد شب گذشته به دو نفر از اعضای شورای شهر ملتمسانه گفت "جان مادرتان مرا شهردار کنید من حرف همه شما را گوش خواهم کرد".
    این عضو شورای سوم کردکوی با بیان اینکه حاضر نیست سرنوشت شهروندان را به فردی بی تجربه بسپارد افزود: همه نخبگان شهر از همه جناح های سیاسی خواستار انتصاب فردی با سابقه و مدیر به این سمت هستند و نمی خواهند شهر در چهار سال آینده باشگاه کارآموزی و محل آزمون و خطای افراد بی تجربه شود.
  به گفته وی ، برای شهردار شدن باید سالهای سالهای تجربه کرد و این فرد می تواند با راهنمایی شورای شهر در شهرداری کردکوی مشغول بکار شود و پس از کسب تجربه در دوره های بعد ان شاءالله شهردار شود.
  در همین زمینه از کردکوی خبر می رسد که نیروهای باتجربه و کاردان شهرستان کردکوی از هر جناحی در حال رایزنی برای انتخاب افراد با تجربه برای شهرداری کردکوی هستند./گرگان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیاوش اهورائی 13 ارديبهشت 1386
حالا که شهر کی بود کی بود شده ایا ارزوی یک جوان را اقایان براورده کنند عیب دارد؟؟؟؟؟؟؟؟جان مادرتان یک تلنگری هم به دوران جوانیتان بزنیدببینید تا چه اندازه عاقل بودید؟که به این اقا گیر دادید؟ تازه او تو این دوره وانفسا !!! گفته .....؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.